EOTD rainbow flow

20130305-204206.jpg
Ja ik weet het, normaal zijn de woensdagen altijd voor de DIY’s maar helaas had ik niets voorbereid, dus komt de DIY vrijdag online, en de ooglook vandaag.

20130305-204338.jpg
Vandaag heb ik voor een zeer gekleurde look gekozen. En ik heb ze gemaakt met 2 palettes die ik voor een paar euro op de zwarte markt heb gekocht! En de pigmentatie is erg goed moet ik zeggen.

20130305-204459.jpg
In de ooghoeken aan de binnenkant en buitenkant heb ik ook wat glitters gebruikt (palette met 5 kleuren glitter van claire’s)

20130305-204747.jpg
Hierboven kun je de palettes zien de ik (al een jaar geleden) op de zwarte markt heb gekocht. Super veel felle kleuren, het meest linkse palette heeft in alle kleuren een shimmer. Erg mooi als je een kleurrijke look wil maken zoals deze.

Like?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “EOTD rainbow flow”

Geef een reactie

