Genomineerd voor een liebster award !

20130226-194626.jpg

Zomaar ineens ben ik genomineerd voor een liebster award! Hoe leuk is dat. Een liebster award is er om kleine blogs, dat houd in dat de blog minder dan 200 volgers heeft, onder de aandacht te brengen! En dat is leuk. Want er zijn zoveel grote blogs die vaak best gelijkend zijn. Dit is een leuke manier om ook andere blogs in het zonnetje te zetten, en te ontdekken. Ik ben genomineerd door Jasmijn van polderbeauty ! Super leuk!

Als genomineerde heb je wel 4 taken te vervullen, en wel deze:
– de blogger die je genomineerd heeft noemen.
– 11 random facts over jezelf vertellen.
– 11 vragen beantwoorden die degene die jou genomineerd heeft bedacht heb.
– en als laatste 11 andere blogs nomineren en ook 11 nieuwe vragen voor hun maken.

Okay. 11 random facts. here we go:
1. Ik heb een tatoeage van een zeemeermin
2. Ik vind het heerlijk om in bed series te kijken.
3. Ik heb de huidziekte vitiligo. (Niks ernstigs, wel irritant)
4. Ik hou niet van ‘gewone’ koffie, maar alleen van latte’s of koffie met een smaakje.
5. Ik zou graag naar Los Angeles en New York willen.
6. Ik vind de tinkerbell films heel erg leuk.
7. Mijn lievelings luchtje is eau the ocean van biotherm.
8. Ik ben al 3 jaar niet naar de kapper geweest.
9. Vroeger ben ik verschillende keren in Ierland op vakantie geweest.
10. Ik wil graag goed leren surfen.
11. Mijn favoriete tv series van dit moment zijn: the Carrie diaries en pretty little liars.

Zo dat waren mijn 11 random facts.

20130226-195418.jpg

Hier de vragen die Jasmijn voor mij heeft bedacht:

1. Wat is je grootste beauty zonde?
Ik maak mijn kwasten niet zo vaak schoon als zou moeten.

2. Wat vind je het mooiste aan jezelf?
Uhhmm, mijn ogen denk ik.

3. Wat is je favoriete quote/uitspraak?
“These violent delights have violent ends”

4. Wat maakt je instant vrolijk?
Zon en strand.

5. Hoe lang heb je dit blog al?
18 maart 1 jaar!

6. Wat is je eerste beauty herinnering?
Zilveren of grijze chanel nagellak van mijn moeder.

7. Wat is je favoriete YouTube kanaal
Ik heb er wel meerdere, maar als ik moet kiezen met het mes op m’n keel, de YouTube kanalen van Evelina Barry.

8. Omschrijf je stijl in 3 woorden
Boho, rock, chique.

9. Wat is de absolute #1 op je beauty wishlist?
De nieuwe infallible loreal lippenstiften. En de BB cream van catrice.

10. Wat is je minst favoriete (maar toch uitgevoerde) beauty ritueel?
S’avonds m’n gezicht wassen en make-up verwijderen. Maar ik doe het wel, áltijd.

11. Wat is je favoriete onderwerp om over te bloggen?
Zonder twijfel: DIY !

De 11 bloggers die ik nomineer zijn:

MarCreaties

beautyfizz

yourMFL

beautyties

bunnies & butterflies

at my fashion forest

DIY dutch

inclassable

leila in wonderland

masja-world

Simone blogt

En de vragen die ik bedacht heb:

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

2. Wat is je favoriete beauty product?

3. Welk land zou je graag nog eens willen bezoeken?

4. Heb je wel eens wat ge-DIY-t ? En waar ben je het meest trots op wat je zelf heb gemaakt?

5. Wat is je fashion musthave?

6. Wat is je favoriete film?

7. Wat is je favoriete sieraad van dit moment?

8. Hoe lang blog je nu?

9. Wat is je favoriete drankje?

10. Hou je van tekenen en schilderen?

11. En wat is je favoriete artiest + liedje ?

En dan waren mijn vragen aan de genomineerden.

En er zijn natuurlijk nog veel meer super leuke kleinere blogs die ik ook bezoek!

Bedankt voor de nominatie Jasmijn ( en Masja !! Ik zag het vandaag pas ! )

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “Genomineerd voor een liebster award !”

  1. Wat leuk dat je me genomineerd hebt, dankjewel! :) Ik werd een tijdje geleden ook genomineerd, maar ik twijfel of ik ‘m ga doen op mn blog… Misschien dat ik maar een variatie erop ga maken! :)
    En de DIY’s bij jou vind ik ook het leukst, je hebt altijd zulke leuke en creatieve ideeën! Heel origineel en niet rechtstreeks van pinterest ofzo!

    Like

Geef een reactie

