DIY sand nails

20130226-174150.jpg
Zand nagels zijn ineens dé trend. Je hebt O.P.I. Liquid sand, en Barry M texture polish. Een tijd geleden voordat al die lakjes uit kwamen heb ik dit al een keertje geprobeerd. Klik hier! daar had ik zand met glitters gemixt.

Nu heb ik gewoon gekleurd zand (hobby winkel, xenos) gebruikt. Eerst een basecoat gebruikt, daarna een kleur, dan kun je topcoat doen en dippen. De topcoat kun je ook overslaan. Of de topcoat over het zand aanbrengen voor een meer glossy finish. En bij de hobby winkel heb je veel meer verschillende kleuren zand voor een klein prijsje. Je kunt het zand ook mengen met wat glitter. De nail art is niet mega lang houdbaar, maar ongeveer 1 tot 2 dagen. Of je moet het bijvoorbeeld alleen op je accent nagel aanbrengen, dan gaat het langer mee.

20130226-175030.jpg
Op de roze nagel heb ik topcoat over het zand gedaan. De witte nagel heeft geen topcoat. En de groene/blauwe nagel heb ik voor de helft met zand gedaan.

Zouden jullie zo’n manicure dragen?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “DIY sand nails”

Geef een reactie

