DIY ombré week calendar

20130219-210902.jpg
Vandaag een simpele maar leuke DIY. Met de gratis verfkaartjes die je bij gamma/karwei kunt halen, gaan we een week kalender maken. Ombré wel te verstaan !

You need: Een foto lijstje, 7 verf staaltjes naar keuze, ik heb voor blauw gekozen en dan ombré, een mooie kleur papier voor de achtergrond en whitebord markers.

Maak je lijstje open, en doe je achtergrond papier er als eerste in, en leg vervolgens je kleurtjes erin in de volgorde die jij wilt. Ik heb van donker naar licht gekozen. Ik heb het met stukjes plakband elke keer aan de achterkant vastgezet, zodat ze niet schuiven zodra je het lijstje dichtmaakt. Daarna kun je er op schrijven met je whitebord marker!

20130219-212021.jpg
Je kunt de planner maken zoals jij wilt natuurlijk. Je kunt er ook een maand kalender van maken. Alleen heb je dan 31 verf staaltjes nodig. Ik zou zeggen leef je uit met de kleurtjes, want ze zijn er voor!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “DIY ombré week calendar”

  1. Heb zoiets ook gemaakt als maandplanner, wilde het eerst ook met verf staaltjes doen maar koos er toch voor om het iets persoonlijker te maken (het was een cadeau): ik heb een foto van mij en die vriendin genomen en hier op de computer een raster opgezet van 7×5 hokjes, dan uitgeprint en in een A4 fotolijst gedaan, en dan kan je iedere maand de nummers van de datum veranderen in de hoek :)

    Like

Geef een reactie

