Pancakes a la gypsy

20130216-205215.jpg
Het lekkerste ontbijt van dit moment? Pancakes met blauwe bessen en aardbeien! Als je soja melk koopt, moet het meestal binnen 4/5 dagen op. Zoveel drink ik het niet, dus ik vind het ideaal om pancakes mee te maken.

How to: pak een kop, maakt niet uit hoe groot (nou ja, als je veel wil pak je een mok, als je weinig wilt een kleinere beker) en vul die helemaal met bloem, doe het in een mix kom. Vul de beker vervolgens met (soja) melk en doe dat ook in de kom. Doe er als laatste 1 ei bij en klop het geheel goed door elkaar tot een glad papje. Heel simpel te onthouden, van alles 1 kop plus 1 ei! Je kunt eventueel nog wat kaneel toevoegen en een snufje zout.

Nu kun je de blauwe bessen of aardbeien (aardbeien snij ik in plakjes) toevoegen, of iets anders wat jou lekker lijkt. En roer het nog een keer goed door.

Nu kun je met een grote lepel je pancakes in de pan doen. Ik doe er 3 in de pan en bak ze in kokosnoot olie.

Serveer ze lekker met honing en wat fruit er bij. Eet smakelijk!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

