EOTD Leopard love

20130214-155858.jpg
Een eyes of the day vandaag. Ik vind het super leuk om met make-up wat meer te doen dan een foundation routine en wat mascara. Net zoals ik gek ben op tekenen en schilderen, ben ik ook gek op om met make-up te experimenteren. Van de week heb ik deze leopard eyes gemaakt.

20130214-160209.jpg
Ik heb voor deze loop de nep wimpers van action gebruikt, die zijn een beetje over de top, en echt geschikt voor deze look.

20130214-160350.jpg
Als basis heb ik de nieuwe eyeshadow base van catrice gebruikt, en die bevalt heel erg goed.

20130214-160519.jpg
Als basis kleur heb ik deze geel gebruikt uit een schmink palette van de action. En deze blijft zitten als een huis! Hij is waterproof en veegt niet. Daarover heb ik een shimmery oogschaduw van inglot gedaan. En met een eyeliner van catrice ( 010 dating joe black ) de panter print en de eyeliner gezet.

Ik vond het heel leuk om te doen. En eigenlijk wil ik elke week wel een leuke make-up look doen. Ook wat extremere make-up, dus als jullie nog verzoekjes hebben hoor ik het graag.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “EOTD Leopard love”

Geef een reactie

