DIY collar all the way

20130211-204449.jpg
Vandaag een extra DIY, gewoon omdat het kan. Vandaag heb ik kraagjes gemaakt. Kraagjes zijn al heel erg lang hip, en het zorgt er voor dat de simpelste outfits er super leuk uitzien. En soms is het lastig om een goed passend kraagje voor je garderobe te vinden, maar als je ze zelf maakt heb je dat probleem niet.

Let’s go: ik heb als basis vilt gebruikt (kun je bij de action kopen) en als versiering, anything goes. Als jij je kraagje met pareltjes wilt versieren, of studs het kan allemaal. Laat je fashion fantasie de vrije loop. Verder kun je op Google een heleboel patroontjes vinden voor kraagjes die je kunt overtrekken. Ik heb het uit de losse hand getekend.

Ik heb het kraagje naar mijn smaak versierd, en vervolgens aan de uiteinden 2 rondjes gemaakt met een ringetje (ik weet niet hoe zoiets heet! Ik ga het opzoeken) en daaraan een kettinkje met slotje vastgemaakt. Je zou ook een mooi lintje kunnen gebruiken. En klaar!

20130211-205511.jpg

Happy DIY-ing.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “DIY collar all the way”

Geef een reactie

