NOTD minty ombre

20130210-131709.jpg
Minty ombre nagels vandaag. Als basis heb ik essie mint candy apple gebruikt en daarna met acryl verf het ombre effect gemaakt. Elke keer een tintje lichtere verf gebruikt en daar een streepje mee gezet. Het is wel een geduldig werkje, maar wel de moeite waard vind ik, ik heb veel complimentjes gehad.

20130210-132007.jpg
Die mint achtige zee kleurtjes zijn echt mijn favoriet, zelfs de chaos na het verven vond ik er prachtig uit zien.

Wat vinden jullie er van?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “NOTD minty ombre”

Geef een reactie

