In the old days..

20130209-195837.jpg
Van de week kwam ik op zolder nog een oude doos met knutsel spullen van mezelf tegen, van toen ik nog kind was. Een doos vol bolletjes en restjes wol, een boekje en haak en punnik dingetjes! Hoe leuk! Ik voel een DIY aankomen! Alleen weet ik nog niet hoe, en wat. En kent een van jullie dat punnik popje op de onderste foto? Als je aan de beentjes van het popje draait punnikt hij automatisch, je hoeft er alleen maar draad in te doen, handy! Zoiets heb ik eigenlijk nooit meer in de winkels gezien. Vast iets van de jaren 90 geweest.

Fijne zondag!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

