My life

20130206-173515.jpg
Ondanks dat het nog koud is, en gister er nog sneeuw lag (!) heb ik wel een mooie foto van de ondergaande zon kunnen maken. Heerlijk als het straks weer warmer is. Daarnaast heb ik vorige week mijn favoriete Indiase groene curry gegeten met courgette en aubergine, pittig maar heerlijk! Als jullie het recept willen weten, laat het maar weten in de comments. Ook ben ik meestal wel bezig met DIY’s, hier was ik aan het testen of alles het deed zoals ik wou. En als laatste een regenachtige lucht. Waar ik was, was het droog en verderop kon je de regen gewoon uit de wolken zien vallen! Op dat soort momenten zou ik wel willen dat ik een echte goeie camera had. Maar het was wel heel cool om te zien.

Fijne donderdag.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

