Video DIY ! stud your phone case

Yes! vandaag andere DIY dan jullie van mij gewend zijn. Maar daarom niet minder leuk. Ik vind stop motion filmpjes altijd leuk om te kijken, het is net of alle spulletjes leven. Daar was ik vroeger door gefascineerd. Vandaag heb ik een Iphone hoesje (van de action) gestud. het enige wat je nodig hebt is: een siliconen telefoon hoesje, studs, en een (bot) mes om de studs mee vast te duwen. Leg je patroontje uit zoals jij wil, en maak daarna de studs vast, super simpel !

20130205-191812.jpg
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden ?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “Video DIY ! stud your phone case”

Geef een reactie

