DIY never bully !

20130126-141029.jpg
Vroeger ben ik ook gepest, op de basisschool. Gepest worden is echt niet leuk! Ik ging echt dagen met tegenzin naar school, en de leraren deden vaak niets. En ja wat moet je dan als meisje van een jaar of 7? Dan kwam ik thuis uit school en dan vroeg m’n moeder ‘hoe was het?’ En dan zei ik niks, omdat ik me er ook een beetje voor schaamde dat ik gepest werd, ze vonden me raar en stom, en ja dat ging ik niet nog eens tegen mijn moeder na vertellen. Vroeger werd er minder op gelet, maar nu is er meer aandacht voor, gelukkig! Nu word er wat meer over gepraat. En dat moet ook, als jij gepest word, in het gewone leven of op internet, ga dan naar iemand die je vertrouwd en praat erover, hoe moeilijk ook. Het zal je zeker helpen, hoe dan ook lucht het op, en kun je misschien tot een oplossing komen. Toen de anti pesten armbandjes uitkwamen wou ik die zeker hebben. Hartstikke goed initiatief ! eindelijk komt pesten een beetje aan het licht, en niet door middel van een schokkend krantenbericht, maar door een leuke goede actie! De opbrengst gaat onder andere naar de kindertelefoon en sensoor. Je kunt ze online bestellen op www.youaregood.nl je hebt ze in de maten small en normaal.

En ja, ik maak overal een DIY van, dus ook van deze armbandjes! Zodat ze ‘Gypsy proof’ zijn ;) Rondom heb ik studs gedaan, en bij de andere spikes. Maar wel zo dat de woorden You are good goed leesbaar zijn.

Heb jij al zo’n armbandje? En wat vinden jullie van het onderwerp pesten?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

