Spam your blog !

20130122-212611.jpg
Voor iedereen die een blog begonnen is, of z’n bestaande blog wil showen, ga jullie gang! Ik vind het altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken.

Zet er even bij wat voor blog het is, en waarom we er een kijkje moeten nemen.

Spam ze!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

3 gedachten over “Spam your blog !”

  1. Wat leuk dat wij bij jou mogen spammen! Zelf heb ik een beautyblog met een persoonlijke tintje, voornamelijk beauty maar zo nu en dan komen er ook persoonlijke post, recepten, diy`s en kleding posten voorbij, eigenlijk van alles wat wel!

    Mij kun je vinden op dit adres: http://www.beautyfizz.nl wie weet tot snel een keertje bij mij!

    Like

  2. Wat leuk!!!! hier komt mijn spam haha
    http://www.beautyties.nl is een persoonlijke beautyblog van mijn zus en mij. Sinds een half jaar zijn we actief, de site bestaat al sinds 2011 haha we houden van naggellak maar bloggen uiteraard ook over andere beauty producten!

    Like

Geef een reactie

