Studded cross heels

20130121-143822.jpg
Deze DIY vind ik bijna nog leuker dan die van vorige week! Maar goed ik ben dan ook een grote fan van studs. Mijn man zei zelf dat ik wel een rubriek ‘stud of the week’ kan beginnen, dus heb ik een oud paar enkellaarsjes omgetoverd tot een paar nieuwe über hippe fashion booties. Let’s get started!

You need: Een oud paar enkellaarsjes (of schoen naar keuze), plak studs, en sterke lijm ik heb E6000 gebruikt.

1. Maak met een doekje met een beetje alcohol, of schoonmaakmiddel de hakken en de achterkant van de schoen vuil, en stof vrij.

2. Bedenk het patroon wat je op je hak wil. In mijn geval dus een kruis. Leg het uit, en zorg dat het mooi past.

3. Begin dan in met midden van je hak met de eerste rij studs te lijmen. Ik heb 3 rijen van 14 studs gelijmt, en daarna de zijkanten van het kruis, met 9 studs.

Laat het een nachtje drogen en klaar zijn je eye catches !

20130121-145207.jpg

20130122-122432.jpg

Voor studs heb ik verschillende websites en winkels bekeken, maar ik denk toch echt dat de studfabriek de goedkoopste is. Als je voor 4 uur besteld heb je het de volgende dag al in huis. En ze hebben ruime keus uit mooie studs. Ik heb er al mijn studs voor deze DIY én mijn vorige DIY voor m’n rugzakje er gekocht, en ben erg tevreden.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

