Studded rug-sack

20130115-161022.jpg
Vandaag een super leuke DIY, vind ik! Ik ben dol op rugzakjes, en studs. Dus wat doe je dan? Juist, studs op een rugzakje! Het is super simpel, je hebt alleen wat geduld nodig.

You need: Een rugzakje (mijne is van bristol €19), plakstuds (ik heb er ongeveer 300 gebruikt!) en een stevige lijm, superlijm of bison kit zoals ik gebruikt heb.

Bedenk waar je studs moeten komen, en leg het patroon uit. Zodat je zeker weet dat het past!

Lijm dan een voor een je studs stevig vast, en laat het goed drogen. Ik heb het eerst 24 uur laten drogen voordat ik mijn rugzakje gebruikt heb. En in het midden heb ik een rijtje spike studs gedaan. En klaar! Je eigen rugzak met studs. Super leuk, en handig voor de aankomende festivals dit jaar.

20130115-161629.jpg
En wat vinden jullie er van?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

6 gedachten over “Studded rug-sack”

Geef een reactie

