Quick lunch. Or dinner.. Or snack!

20130111-113540.jpg
Dit lunch hapje bedacht ik per ongeluk. Dat heb ik meestal, ik probeer gewoon wat, en meestal is het lekker!

Ik had pannenkoeken gemaakt, maar iedereen was vol, en ik had nog pannenkoeken beslag over. Dus dat heb ik opgebakken, en die pannenkoeken in de koelkast bewaard. De volgende dag heb ik een pannenkoek gepakt, en er tomaat, courgette, groene peper (klein beetje) en geraspte kaas op gedaan en de pannenkoek dubbel gevouwen, in folie verpakt en 15/20min in de oven gedaan. Daarbij had ik een beetje limoen mayonaise gedaan. Je neemt een beetje mayonaise en een beetje yoghurt en limoen sap, en even door roeren, klaar! Dat is een heel lekker fris sausje. En eet smakelijk!

Het is makkelijk te maken. Je kunt zelf een dag of een paar dagen van te voren wat pannenkoeken bakken zodat je de rest van de week makkelijk deze groente pannenkoekjes kunt eten. Ik vind wel dat het vult, met 1 pannenkoek zat ik echt vol. En je zou zo’n pannenkoek kunnen maken, en dan in folie meenemen naar je werk/school. Yummie!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

