NOTD golden line

20130106-172256.jpg
Deze manicure vind ik erg chique en netjes, maar toch ook hip. Eerst heb ik mijn nagels met essie grow stronger base coat gelakt. En vervolgens 2 laagjes met catrice lost in mud. Daarna met essie topcoat good to go. Ik ben heel erg te spreken over deze topcoat, de nagellak is echt heel snel droog, en je kunt snel verder werken, en hij geeft een mooie glans.

Nadat ik dus topcoat heb gedaan, heb ik zo’n gouden sliertje/tinsel gepakt en als een soort french manicure op elke nagel een lijntje met het goud draad gemaakt. Let wel op dat je aan beide kanten van je nagel het draadje iets korter afknipt, zodat hij goed blijft zitten en niet overal aan kan blijven haken. Ik heb de draadjes met dezelfde topcoat er op geplakt. En als laatste heb ik nog 2 laagjes topcoat gebruikt zodat ze goed ingesealed zitten, en klaar!

Wat vinden jullie er van?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “NOTD golden line”

Geef een reactie

