My life

20130101-203343.jpg
My life. Op de eerste foto heb ik lip fusion XL gebruikt. Dat is een lip plumping lip gloss. Ik vind hem fijn, want hij brand niet op je lippen. Je voelt wel wat tintelen, maar niet zodat het zeer doet, en hij werkt echt zoals je ziet. En ik vond een oude foto van Michael Jackson, ik vind hem de beste artiest ooit. Echt jammer dat hij in 2009 is overleden. Maar weer wat anders, de maybeline 24h foundation is echt super ! Blijft goed zitten en geeft niet af! Alleen is hij niet echt voor de lichtste huidjes geschikt, voor mij is het al net aan, ietsje donker, maar kan net. En wie kent deze nog? De nivea Matt en fresh doekjes ! Ik vond deze op zolder in een oude doos. Vroeger gebruikte ik deze altijd. Er zit een kant aan waarmee je je gezicht kan deppen als die wat vettig is een blotting papier dus, en de andere kant was een soort vochtig doekje waarmee je je even kon opfrissen. Ideaal! Zonde dat deze niet meer te koop zijn!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

