2012, the year that I started blogging.

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

4,329 films were submitted to the 2012 Cannes Film Festival. This blog had 18.000 views in 2012. If each view were a film, this blog would power 4 Film Festivals

Click here to see the complete report.

Dank jullie wel voor jullie steun, likes en comments! Ik wens jullie alle goeds in 2013! ❤

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “2012, the year that I started blogging.”

  1. Wauw wat leuk om te lezen allemaal, echt een heel leuk overzicht!
    En wat een eer dat ik in je top 5 sta van mensen die het meest gereageerd hebben haha!
    Ik lees je blog iedere dag met plezier, en hoop dit komend jaar weer een jaar lang te kunnen doen! Een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst en geniet ervan!
    Liefs,
    Marlies

    Like

Geef een reactie

