New years nails

20121229-134541.jpg
Rond kerst en oud en nieuw liggen er altijd mooie glitter jurkjes en rokjes etc. in de winkels. Maar als je nou géén glitter jurk/kleding draagt met een feestje, en toch wat glitter en glam wil, doe dan glitter nagels!

Ik heb mijn nagels eerst met een base coat gelakt (essie grow stronger) en daarna een gouden lakje van miss sporty (nr 39) en daarna heb ik er grove gouden glitters overheen gestrooid, zodat er heel veel bling op zit. Daarna heb ik het voorzichtig aangeduwd en de rest er met een kwastje af geveegd. En als laatste een top coat (essie good to go) er over gedaan, om de glitters beter te laten zitten, en klaar!

Het is geen gladde manicure, het zijn grove glitters, en dat voel je. Het is ook meer voor een feestje bedoeld. Het doet mij een beetje aan de nieuwe palletten manicure denken van ciaté. Maar die kun je dus gemakkelijk na maken, je koopt bij een hobby winkel mini palletten, en je doet hetzelfde als ik hier met de glitters heb gedaan.

You like?

Ohja, hebben jullie nog goede voornemens voor 2013?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

3 gedachten over “New years nails”

Geef een reactie

