Bubble tea.

20121226-195146.jpg
Bubble thee is vrij nieuw in Nederland. In Taiwan bestaat het al sinds 1980, maar het is nu echt overgewaaid naar ons kleine landje. En ik hou erg van thee, dus ik dacht, laat ik het proberen. Ik naar de bubbel thee bar, ik koos groene thee met mint, met aardbeien bubbels erin. Maar oei, ik vond het niet echt lekker! Naar mijn mening heeft het echt een chemisch smaakje ( het was ook fel groen met knal rode bubbels ) en ik zou het geen tweede keer nemen.

Het ziet er leuk uit, en misschien had ik niet een goeie smaak combinatie, maar ik vond het niet lekker.

Hebben jullie wel eens bubbel thee gehad? En wat vinden jullie er van?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Bubble tea.”

Geef een reactie

