12 days of christmas! Day seven.

20121218-211904.jpg
Dag zeven van de 12 dagen voor kerst met Mrs. Gypsy!

Vandaag een haar updo. Het is een beetje een glam rockish kapsel, een ‘faux’ hanenkam. het geeft net dat beetje extra.

Het is heel erg simpel, je maakt een hoge paardenstaart, en vanuit daar pak je gewoon elke keer een plukje haar, draai je een keer om je vinger, en zet het vast met een bobby pin (schuif speltje) en pluk voor pluk creëer je dan je mooie neppe, maar glammy hanenkam! Als je klaar ben, spuit er een beetje haarlak in, en kijk dan in de spiegel of het naar jou zin goed zit. Je kunt dan altijd nog zachtjes aan wat plukjes trekken om ze wat voller te krijgen.

Enjoy.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “12 days of christmas! Day seven.”

Geef een reactie

