12 days of christmas! Day six.

20121217-211546.jpg
Dag zes van de 12 dagen voor kerst met Mrs. Gypsy!

Vandaag een DIY kerst stukje. In de winkel zijn deze altijd voor kerstmis te koop, grote en kleine. De prijzen variëren meestal van 5 tot 20 euro. Maar dit kan veel goedkoper en mooier! Hier de DIY!

You need: oase, een mooie schaal om je kerst stukje in te maken, versiersels zoals kerstballetjes, takken hulst, dennen, of coniveer, en een mooie kaars.

Eerst dompel je de oase in het water en laat het goed volzuigen. Doe daarna het stuk oase in je schaal. Daarna kun je met de takken beginnen, steek ze er hier en daar in. En probeer alle oase te verbergen met de takken. Steek daarna je kerstballetjes en andere mooie versiersels er in, en maak hem af, als laatst heb ik het kaarsje er in gezet, en klaar!

Hartstikke leuk voor op tafel met de kerstbrunch.

Enjoy!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

