12 days of christmas! Day one.

20121212-210532.jpg
Jaaa daar zijn we dan, de 12 dagen voor kerst met Mrs. Gypsy!

Vandaag een DIY kerst hangertje voor in de boom (of voor het raam)!

You need: dennenappel, witte nagellak (of witte verf, acryl/plakkaat kan allebei) glitter, lijm, en wat glitter sterretjes.

1. Verf eerst de buitenkant van de dennenappel wit.

2. Lijm de 2 sterretjes tegen elkaar, zodat beide kanten mooi zijn.

3. Lijm de ster bovenop je dennenappel. Doe daarna wat lijm aan de zijkanten van je dennenappel en strooi daar wat glitter over. Maak er een klein touwtje aan met een haakje, en hij is klaar om in de boom te hangen!

Enjoy.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “12 days of christmas! Day one.”

Geef een reactie

