DIY studded nails part 2

20121211-183742.jpg
Ik heb al eens eerder studded nails gedaan, met nail caviaar bolletjes. Super leuk, maar nu heb ik bij river Island een setje met échte nail studs gevonden. Proberen dus!

Ik heb mijn nagels eerst zwart gelakt met een catrice lakje, en vervolgens op 2 vingers de studs aangebracht. Ik heb ze gewoon met nagel lijm er op gelijmt.

En het resultaat vind ik erg leuk! Een beetje stoer, maar ook wel chique.

Hebben jullie al een keer studs op je nagels gehad?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “DIY studded nails part 2”

Geef een reactie

