Lipsticks

20121126-185528.jpg
Sinds kort hou ik écht van lippenstift. En dan het liefst een dieprode. Ik heb al een hele mooie van rimmel Kate Moss, een matte lipstick kleur 107.

En ik heb ook een mooie ‘gewone’ rode maar die vind ik nu net iets te licht, dus heb ik een donker burgundy kleurtje van de DA erbij gekocht, om ze te mixen. Ik heb 012 creamy lipstick gekozen. Als je binnen bent lijkt het meer een bruin kleurtje, maar in daglicht zie je echt dat het een paars/rode tint is, heel mooi. Deze was €3 dat vond ik een mooi prijsje. En hij blijft mooi zitten.

Misschien ook een idee als kadootje voor de feestdagen als je niet een te groot budget hebt.

Binnenkort een look met deze lippenstift.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “Lipsticks”

Geef een reactie

