NOTD: Textured nails

20121118-185838.jpg
Tegenwoordig zie je zo overal, ‘textured’ nails. Met fluweel, (caviaar) bolletjes en ik heb hier een mix van glitter en sier zand gebruikt. Weird ? Ja. Maar het ziet er wel heel erg leuk uit! (In het echt ziet het er echt mooi en als een eyecatcher uit)

Dit was meer een test om te kijken hoe het zou houden, en ik heb maar 1 laagje basecoat (Hema) gebruikt en vervolgens meteen in het zand/glitter mengsel gedipt. Ik moet zeggen, het voelt gek, en het is niet lang houdbaar. Aan het eind van de dag was er al best wat van mijn nagels af.

Maarrrr, ik ga het volgende keer anders aanpakken. Namelijk: basecoat, een kleur, en dan weer een basecoat en dán dippen. Ik ben benieuwd…

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “NOTD: Textured nails”

Geef een reactie

