Coffee/tea lovers ❤

20121115-102650.jpg
Koffie en thee ‘to go’, ik vind het een fantastisch concept. En vele met mij, anders zou Starbucks het niet zo goed doen.

Nu ben ik al heel lang op zoek naar de perfecte meeneem beker. Ik heb er veel meer gehad dan hier afgebeeld staat. Maar dit is de top 3.

Action: Een to go beker voor €0,90 geloof ik, en dat ruik je! Hij ruikt heel sterk naar plastic, ook na tien keer omwassen. Deze zou ik alleen kiezen als je écht niet anders kan.

Albert Heijn: Hij koste €7 of €8. Deze leuke beker met handvat leek mij heel handig, ook omdat hij lekker vasthoud. Maarrrr bij elke slok moet je die langwerpige klep naar beneden duwen, en als je pech heb, loopt via die klep ook nog al je koffie over je kleding. Houd lekker vast, maar daar houd het mee op.

Blokker: Dit is de favoriet! Hij is niet te groot, en niet te klein (0,4L) hij houd lekker vast, en houd je drinken écht goed lang warm. Dubbelzijdig RVS en hij lekt niet. Met de rode knop kun je hem open en dicht doen, en als hij dicht is, is hij ook echt dicht, hij lekt dan niet. Hij koste (afgerond naar boven) €10.

Om mijn beker heb ik een Starbucks sleeve, maar binnenkort maak ik een DIY koffie sleeve voor het koude weer.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

