NOTD nail polish mix

20121111-141432.jpg
NOTD. Ik had een licht roze nude lakje van essence (color en go nr 13) en ik vond dat de nagellak echt te weinig kleur afgaf, want ik zonde vond. Toen dacht ik, als ik nou een paar druppels goed dekkende lak in de zelfde kleur er aan toevoeg? (ik heb OPI pink friday gebruikt) Toen kreeg ik een mooi lichtroze lakje, zonder dat je 100 laagjes moet lakken !

Met deze nail art heb ik een omgekeerde half moon manicure gedaan, en op m’n ringvinger een stampy nail art (van essence) gedaan met zebra print.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

