NOTD: pumpkin tutorial

20121022-153830.jpg
Ooohh Halloween is om de hoek, en vandaar deze pompoen nail art!

Het is een vrij simpele nail-art, en je kunt hem natuurlijk aanpassen zoals je het zelf mooi vind.

1. Lak je nagels zwart.

2. lak 1 of 2 oranje bolletjes aan de bovenkant van je nagel. Het hoeft niet netjes of heel dekkend, want een echte pompoen ziet er ook niet helemaal gelijk uit aan alle kanten.

3. Pak een striper brush ( of zoals mij, mijn dun afgeknipte action kwastje klik!) en zet een paar gele streepjes door de pompoen heen.

4. Pak nu een groene kleur en maak een stam en wat kleine blaadjes bovenop de pompoen.

5. Neem nu weer de zwarte kleur en maak een gezichtje in je pompoen, blij, boos, stout het kan allemaal.

En topcoat en klaar!

Vinden jullie zo’n stap voor stap nail-art handig?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “NOTD: pumpkin tutorial”

Geef een reactie

