Visit to the pumpkin patch + I love fall tag!

20121024-172017.jpg
Jaaaa, eindelijk ben ik bij de pompoen boerderij geweest, en heb ik twee grote pompoenen weten te scoren !

Deze grote pompoenen zijn niet lekker om te eten, maar de kleinere zijn heerlijk. Ik ben heel benieuwd naar de pumpkin spiced latte van Starbucks. Misschien kan ik hem zelf wel namaken.. Ik ben dol op lekkere warme herfst drankjes. Ik ben sowieso dol op herfst, vandaar de I love fall tag !

Wat is je favoriete herfst lip product?
Op dit moment de lip balm van Dr. Organic pomegranate en de Rimmel Kate Moss lipstick in 107, een mooie dieprode kleur met een satijnen finish.

Welke nagellak draag je het liefste in de herfst?
Donkere kleuren, Bordeaux rood, of een mooie donkergroen. Of zwart.

Wat is in de herfst je favoriete Starbucks drankje?
Ik ben zowiezo fan van café white mocca ( als ik dat goed zeg ) en ik ben heeel nieuwsgierig naar de pumpkin spiced latte !

Wat is je favoriete geurkaars in de herfst?
Kaneel/vanille/lavendel, of je hebt ook die essentiële olie mixen voor in een olie brandertje, en dan heb je ook herfst mix, die ruikt ook heerlijk.

Welke sjaal of accessoire draag je het liefst in de herfst?
Mijn Alexander McQueen look a like sjaal, met skulls. En handschoenen vind ik echt een must als het koud is.

Welke Halloween attractie lijkt je er leukst: spookhuis, enge achtbaan, of spook- maisveld? (Word je dus in een veld gestuurd waar je enge dingen tegenkomt)
Ik kies zeker voor de achtbaan!

Wat is je favoriete Halloween film?
Ik hou niet zo van enge films, maar misschien een leuke animatie film over Halloween ofzo? Voeger was the cell met Jennifer Lopez mijn favoriet. Best eng!

Wat voor snoepgoed eet je het liefst tijdens Halloween?
Ik hou van melkchocolade ( pure vind ik het lekkerst, maar krijg ik hoofdpijn van ) en zure snoepjes vind ik ook lekker!

Wat trek je aan met Halloween?
Als ik naar een Halloween feestje ga, ga ik als gem siren uit tron, of gewoon als good old vampire..

Wat is vind je het leukste aan de herfst?
De geur, en dat nu de blaadjes prachtige kleuren krijgen, en de gezelligheid van het eerder donker worden enzo :)

En iedereen mag natuurlijk de tag overnemen! Als je hem van mij overneem, stuur dan even een linkje naar jou site, ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen invullen!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

