DIY Cream blush

20121020-122650.jpg
Ik ben al heel lang op zoek naar een lekkere cream blush, maar kon steeds geen goede vinden. Dan vond ik de substantie niet lekker voelen, en bij andere hadden ze niet de juiste kleur. Dus? Juist, tijd voor DIY !

You need: een lippenstift in jou favoriete blush kleur ( mijne is van the body shop, nr 55 ), kokosolie, en een leeg potje. Zelf mooie potjes maken? klik!

1. Zet het potje in een bakje gekookt ( als je een plastic potje hebt, gebruik dan heet water ) water, zodat de producten samen kunnen smelten.

2. Snij een stuk lippenstift af en doe dat in het potje.

3. Voeg vervolgens evenveel ( of iets minder ) kokosolie toe en mix het tot een egaal papje.

4. Veeg je potje aan de randjes schoon en zet het 5 minuten in de vriezer ( of 10 minuten in de koelkast ) en klaar!

Ik vind het fijn om in de koudere maanden creamy of vloeibare producten te gebruiken, die je gezicht niet uitdrogen. En ik hou van de glow die je er van krijgt. Plus je kunt het nog steeds voor je lippen gebruiken.

Je kunt in plaats van lippenstift ook je favoriete poeder blush met de kokosolie mengen, je zou ook nog wat druppels vitamine E olie kunnen toevoegen, het is super goed voor je huid, en je blush blijft langer goed.

note: vitamine E is een antioxidant, en beschermt tegen bederf en inwerking van zuurstof. Als er vitamine E in een cosmetica product zit word dat op de verpakking aangegeven als: tocopherol.

Enjoy!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “DIY Cream blush”

Geef een reactie

