New skin care routine: Mádara

20121021-121623.jpg
Ik gebruik elke dag, dag en nacht crème. Ik heb Dr hauschka gebruikt (fijn!) en ook La roche posay (ook fijn!) omdat ik last van couperose heb. Dat zijn gesprongen adertjes aan het huidoppervlak. Maar mijn crème was op, dus op zoek naar een nieuwe!

Nu was ik bij de vitamin store en zag daar een schap mádara staan. Mádara is een eco merk en proefdier vrij. En dus probeerde ik verschillende crèmes op mijn hand uit. Maar ik vind het altijd moeilijk om op die manier een beslissing te nemen. En toen viel mijn oog op een starterkit. Een fullsize purifying foam, plus een kleine dagcreme en een kleine nachtcreme.

En die gebruik ik nu dagelijks, al 2 weken, en het is heerlijk! De purifying foam haalt alle make-up goed weg en de nacht crème voelt lekker zacht en voedend aan op je huid. De dagcreme vind ik ook heerlijk ( hij ruikt zooo lekker! ) maar ik heb een droge huid, en ik kan wel een iets meer voedende crème gebruiken. Die hebben ze, dus als deze op is ga ik die testen.

Mádara heeft voor elk huidtype een geschikte crème, ik heb in de winkel ook een gel getest voor de vette huid, en ooh die voelde ook heerlijk aan, het is bijna jammer dat ik een droge huid heb!

Het starterkit heb ik bij de vitamin store gekocht, en kost €15. Wat ik zelf een goede deal vond, omdat de fullsize purifying foam alleen al 17,50 kost.

Wat gebruiken jullie aan gezichts verzorging?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

