RMS Beauty un-cover up concealer

20121017-190016.jpg
Voor mijn verjaardag heb ik ook de RMS beauty ‘un’ cover-up concealer gekregen. Iets waar ik erg naar uit keek omdat ik erg van natuurlijke producten houd.

RMS beauty is ontwikkeld door Rose-Marie Swift. Ze is een bekende Amerikaanse ‘celebrity’ visagist. Ze heeft deze make-up lijn gecreëerd omdat ze, kort gezegt, ziek werd van ‘gewone’ make-up. Ze is naar de dokter gegaan en die had hoge waarden zware metaal in haar bloed gemeten. Toen vroeg de dokter ook, werk je vaak in de cosmetica? Ja dus. Ze werk continue met make-up en probeerde altijd nieuwe producten uit. En mede daarom is ze RMS beauty begonnen.

De concealer bevat geen schadelijke chemicaliën en conserveringsmiddelen. Het hoofdbestanddeel is kokos olie, waar ik zowiezo een groot fan van ben.

Het is een compacte concealer maar geeft veel pigment af, en hij blend oohhh zo prachtig! En je krijgt een natuurlijke glow er van. Het dekt goed alle rode plekjes in mijn gezicht. Ik poeder hem op sommige plekjes wel even af met een fix poeder. Dan blijft het de hele dag prachtig zitten.

20121017-203046.jpg
Links: zonder Rechts: met

Ik ben zeker van plan meerdere producten van dit merk te kopen. Hun bestseller is de living luminizer, een highlighter die een prachtige glow geeft. En ik wil ook een lip & cheek uitproberen, die kun je ( zoals de product naam al zegt ) op je lippen en wangen gebruiken.

Het enige minpuntje ( wat eigenlijk geen minpunt is ) is, dat het niet een goedkope make-up lijn is. De ‘un’ cover-up concealer is 36,65 , en dat is ongeveer de prijs van alle producten, sommige iets goedkoper, sommige wat duurder. Maar als je het er voor over heb, en je wilt geen ‘troep’ meer op je gezicht smeren, is dit een fantastische lijn, en zou ik hem écht aanraden. Ik heb het bij skins online besteld.

Houden jullie van natuurlijke producten? Zowel in make-up als in eten?

Liefs, Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

3 gedachten over “RMS Beauty un-cover up concealer”

Geef een reactie

