BB Cream

20121013-191750.jpg
Ik houd van BB creams, ik gebruik er al heel lang een van Dr. Jart silver label, een hele fijne, maar wel heel dekkend en ik zocht wat luchtigers.

Nu BB creams wat toegankelijker worden voor iedereen, elk merk heeft er nu bijna een, vond ik het tijd om er een paar te proberen!

Ik heb de BB dream fresh van maybeline en Peau Parfaite van Yves rocher. Allebei in de tint ‘ light’ Je ziet meteen op de foto dat die van Yves rocher een roze ondertoon heeft en die van maybeline een gele.

Die van maybeline is meer een gel en is vloeibaar, en voelt lekker koel aan op je huid. De Yves rocher BB Cream is meer een crème en wat voller, overigens zit hier geen SPF in! Wat in eigenlijk alle BB creams wél zit.

Eindconclusie : Ik vind ze allebei fijn, ze blenden makkelijk en hebben een medium dekking. Ze voelen allebei lekker op je huid aan, en niet zwaar. Het enige ‘minpuntje’ van de BB Cream van Yves rocher is dat er dus geen SPF in zit.

Hebben jullie deze al geprobeerd, of gebruiken jullie een andere BB Cream ?

Liefs, Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “BB Cream”

Geef een reactie

