CK one mascara

20120923-133107.jpg
Sinds kort hebben ze bij de Douglas in de kalverstraat Amsterdam nu ook Calvin klein make up ( en MAC en benefit en nyx etc super leuk! )

Mijn mascara was op, dus ik ging op jacht naar een nieuwe. En in de Douglas vroeg zo’n mooie make up dame aan me of ze de CK one mascara bij de aan mocht brengen, sure, why not! En inderdaad, hallo wimpers, waar waren jullie de hele tijd.

En super leuk, het mascara borsteltje heeft twee verschillende standen, als je aan het uiteinden van de mascara dop draait word het een lang recht borsteltje, draai je nog een keer word het een korte, waar de ‘haartjes’ (siliconen) schuin op elkaar staan voor volume. Twee in een dus.

20120923-141900.jpg
voor en na.

Ik vind het een fijne mascara en ik vind het ook handig dat het borsteltje twee standen heeft, een voor lengte en een voor volume.

Wat is jullie favoriete mascara, en waarom?

Liefs, Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

