NOTD studs

20120906-205226.jpg
Studded nails! Eindelijk heb ik het dan gedaan, ik wou het steeds al doen maar het kwam er maar niet van.

Ik vind ze super leuk, en in het echt ziet het er nog veel leuker en mooier uit. Het is wel even een werkje maar dan heb je ook wat.

Do it:
Base coat: essie rock solid
Color: catrice welcome to las Vegas collectie.
Top coat: essie no chips ahead

En als je de nagels keurig gelakt heb ( 1 laagje base coat, 2 laagjes kleur ) dan begint het gepriegel. Leg je micro beads voor je op een blaadje zodat je ze gemakkelijk kunt pakken.

Ik heb elke keer met top coat een dun streepje gezet over mijn nagel, en per rij de micro beads er op gezet. En als de nagel klaar is ga je er nog een keer overheen met je top coat zodat alles goed ingesealed is.

Ik heb deze micro beads in nog veel meer verschillende kleuren dus ik ga binnenkort ook andere combinaties proberen denk ik.

Enjoy!

Liefs, Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “NOTD studs”

Geef een reactie

