DIY bangle bracelet

20120821-212744.jpg
Een tijd geleden heb ik een foto gepost van een soort gelijke armband, alleen had ik er toen geen DIY van gemaakt. Maar zie hier, de DIY !

You need: een lege tape rol ( duckt tape/ schilders tape ), schaar, sterkte lijm ( lijmpistool of seconde lijm ), plakband, wol, en optioneel een ketting.

1. Maak de lege tape rol passend naar je pols door er een stukje tussenuit te knippen.

2. Maak met plak band de lege tape rol weer aan elkaar vast.

3. lijm een stukje aan de binnenkant.

4. En maak daar het beginnetje van je wol vast.

5. Omwikkel nu het hele lege tape rolletje met de wol.

6. Lijm het om de centimeter aan de binnenkant vast, en lijm het uiteinde ook goed vast, aan de binnenkant!

7. Dit is optioneel maar ik heb er nog een grote ketting omheen gedaan. Je kunt er ook bedels aan hangen of verschillende kleuren wol gebruiken.

Enjoy!

Liefs, Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “DIY bangle bracelet”

Geef een reactie

