DIY Glittery feathers

20120817-211111.jpg
Wie houd er nu niet van glitter? Ik zeker wel, hoe meer glim hoe beter.

Ik heb dit veertje ingespoten met spuit lijm ( action ) en daarna bestrooid met glitter ( hobby winkel ) en misschien komt het op de foto niet super goed over, maar het ziet er echt heel leuk uit! Je kunt de veertjes voor van alles gebruiken, plakboek, voor in je haar, een foto lijstje etc.

Je kunt ook een spuit lak met kleur nemen en het veertje bijvoorbeeld blauw spuiten, en door dat het spuit lak ( of spuit lijm ) is verliest het veertje zijn vorm niet. Handy!

Enjoy.

Liefs, Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “DIY Glittery feathers”

Geef een reactie

