Inspiration: nice jars

20120727-111944.jpg
Potjes zijn handig om te bewaren voor van alles en nog wat. Hier heb ik een klein potje, maar die potjes zijn vaak bedrukt met een tekst die je er niet af krijg ( je kunt het proberen met aceton of spiritus, maar soms lukt dat zelfs niet) dus heb ik de deksel beplakt!

Het kartonnetje met printje komt van een luchtje van de h&m, ik heb het potje op het karton gezet en het rondje omgetrokken, en uitgeknipt. Vervolgens heb ik spray lijm op het karton gespoten en op het dekseltje van het potje geplakt, en klaar!

Binnenkort een DIY over wat er in dit potje komt!

Liefs, Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “Inspiration: nice jars”

Geef een reactie

