Feather extensions

20120726-112951.jpg
Feather extensions ! Ze bestaan al een tijdje, maar ik blijf ze leuk vinden, ze geven een beetje dat boho/hippie gevoel.

Deze heb ik kant en klaar bij de action gekocht ( 0,79€ ) Maaar lieve lezers en lezeressen, binnenkort een DIY :)

Geniet van het mooie weer!

Ps, volg me op instagram ! Username: mrsgypsy1

Liefs, Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Feather extensions”

  1. Oh wauw, dit vind ik er eigenlijk best leuk uitzien! In september opent er bij mij in de stad ook een action, dan ga ik er zeker eens rondneuzen ;) ! Ben wel benieuwd naar je DIY ;) !

    Like

Plaats een reactie