Nice clutch you have

20120718-155954.jpg
How you like this one!? Deze stoere clutch heb ik gekocht bij de v&d, van het merk Jane norman ( een van m’n favoriet, ze hebben altijd mooie jurkjes ). Je simpele outfit word in een keer stoer door deze ‘ knuckle clutch ‘ en aan de andere kant is hij mooi zwart dus ook een beetje chique.

En hij lijkt een beetje op de knuckle clutch van Alexander McQueen, love it!

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

10 gedachten over “Nice clutch you have”

  1. Lekker opvallend, erg leuk!
    Ik vind Jane Norman ook erg gaaf, alleen jammer dat het vaak zo duur is… (maar een vriendin van me werkt op die afdeling dus die waarschuwt me altijd wanneer er weer sale komt haha)

    Like

Geef een reactie

