Inspiration: kiboots/kelim boots look a like

20120702-130608.jpg
Deze schattige laarsjes heb ik bij Bristol gekocht, alleen waren ze vrij saai gekleurd. Dus ik bedacht daar kan ik vast wat mee!

Ik heb dus textielstiften gekocht bij de action en heb ze ‘ ingekleurd’! Alle witte strookjes op de schoen heb ik neon roze of geel gekleurd en de rest heb ik ook net even wat feller gemaakt, super leuk voor de zomer! En ze lopen heerlijk.

Helaas ben ik een before foto vergeten te maken, en op de website van bristol staan ze ook niet, but you get the idea ;)

Heb jij je schoenen wel eens gepimpt, en hoe heb je dat dan gedaan ?

Liefs, Acia

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

