DIY lantern

20120626-215114.jpg

Een lantarentje om de lange zomerse nachten te verlichten ;)

1. Je hebt nodig: een lege fles of potje, lijmpistool, afplak tape en spuitverf

2. Maak met het lijmpistool een motief of de fles ( of potje )

3. Uiteindelijk heb je zoiets.

4. Vervolgens plak je de delen die je niet gelijmd heb af met de tape en spuit de fles/pot in de kleur die jij mooi vind

En klaar! Zo kun je er meerdere maken om je kamer of tuin te verlichten.

Enjoy!

*

A lantern for the long summer nights ;)

1. You need: a jar, glue gun, tape and spray paint.

2. Start making a motive with the glue gun on your jar.

3. You get something like this.

4. Then tape the jar around the glue motive and then spray paint, let it dry and finished!

You can make a bunch of these to lighten up your house or garden.

Enjoy!

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “DIY lantern”

Geef een reactie

