Drawings

20120625-223224.jpg
Ik hou van tekenen, ik teken en schilder van alles! Kun jij goed tekenen? Of is het niks voor jou?

Ik ben van plan om binnenkort een leuke DIY met lijsten voor deze tekeningen te maken, stay tuned! ;)

*

I love drawing an painting. I paint and draw everything I can ! Do you like to draw, or is it just not your thing?

Soon I’m going to make a nice DIY with frames for these drawings, so stay tuned ! ;)

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Drawings”

  1. Tof moet je doen! Ik tekende altijd heel veel en dat is ook mijn talent, doe er alleen nu (jammer genoeg) niet zo veel meer mee :( maar dat komt wel hoor. Komt binnenkort een creatieve challenge voor mezelf op m’n blog :)

    Like

Geef een reactie

