Inspiration: city bracelets h&m

20120617-183900.jpg
Deze schattige armbandjes kun je nu bij de h&m kopen, met stads namen als New York, Paris en London. Ik vond ze heel leuk, alleen de kleur van het armbandje zelf niet ( het armbandje van ‘new york’ was hardroze ) dus heb ik van wol een armbandje gevlochten in een leuke peachy kleur. En daarna de letters aan het vlechtje geregen en 2 ringen en een slotje er aan vast gemaakt en klaar! De 2 andere armbandjes ‘london’ en ‘ paris’ ga ik ook anders maken.

*

These cute bracelets with the names of big cities like: New York, Paris and London are for sale now by h&m. I love them but I didn’t like the colors of the bracelets, so I braided a bracelet in a nice peachy color I like, and put the letters on the braided bracelet and put 2 jump rings on them and a clasp and that’s it!

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Inspiration: city bracelets h&m”

Geef een reactie

