Indian Summer Festival !

Indian Summer festival 2012! het was super gezellig en mooi weer! hierboven wat foto’s van die mooie zonnige dag. De dame rechtsonder was zo vriendelijk om mij een foto van haar en haar mooie make-up (in de zon schitterde ze prachtig!) te laten maken! Haar naam is Anoeska, als het niet klopt, laat het even weten hé :)

Het was een mooie zonnige dag, wel veel wind, maar daar had je opzich niet zoveel last van. Ik vond het wel druk! Maar dat mocht de pret niet drukken. We kwamen Kim Feenstra ook tegen, die was lekker aan het feesten :) hieronder een klein filmpje van de dag.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

