DIY ring

20120610-130930.jpg
Deze ring heb ik gemaakt van een oude gesp van een riem die stuk was. Maar ik vond hem veel te mooi om weg te gooien dus ik heb er een ring van gemaakt!

Let’s get started:

1. Je hebt nodig: lijmpistool (of superlijm/seconde lijm), 2 losse ringen waar je zelf wat op kan plakken, en je gesp of ander mooi iets wat je op je ring wil plakken.

2. Zorg dat de ringen goed gelijk staan op je gesp, tegen elkaar aan.

3. Lijm het goed vast met je lijm, en klaar!

Dit kun je natuurlijk ook met oude broches doen of oude haarspelden etc.

Enjoy!

*

This ring I made out of a old buckle of a belt that broke. But I found it to pretty to just trow it away, so t made a nice ring out of it!

Let’s get started:

1. You need: a glue gun ( or superglue ), 2 loose rings that you can decorate yourself, and your buckle or other ornament that you want to glue on your rings

2. Position the rings in a straight line, together.

3. Glue it carefully together and you’re done!

You can do this with old brooches, or other stuff that’s broke but is to pretty to trow away!

Enjoy !

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “DIY ring”

Geef een reactie

