5 random things ( you probably didn’t know about me )

20120608-161004.jpg
5 dingen die je waarschijnlijk niet van mij weet:
1. Ik schijf mijn blog altijd op m’n iPhone, ik heb geen computer, laptop of dergelijke.

2. Mijn foto’s maak ik ook altijd met diezelfde iPhone !;)

3. Ik heb 8 tatoeages

4. Ik heb een haat liefde verhouding met de zomer, omdat ik heel veel last van hooikoorts heb.

5. Ik ben dol op de zee!

*

5 random things ( you probably didn’t know about me )
1. I write this blog everyday on my iPhone. I don’t own a laptop or a computer.

2. The pictures that I make, I do that with the same iPhone ;)

3. I have 8 tattoos.

4. I have a love hate relationship with the summer because I have big allergies ( hay fever )

5. I love the ocean.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “5 random things ( you probably didn’t know about me )”

Geef een reactie

