DIY dream catcher shirt

20120605-135809.jpg
Het skull t-shirt vond ik super, en hij zit heerlijk dus ik dacht waarom niet nog zo’n shirt maken, maar dan wel met iets anders. Bij deze de dream catcher! Ik vind hem heel leuk geworden, je kunt het natuurlijk zelf maken zoals je wil.

En ik ga deze zeker in een outfit of the day dragen!

Het werk precies hetzelfde het skull t-shirt ! Enjoy :D

*

Im in love with my skull t-shirt, so I wanted to make another one, but then with something different. Tadaaa the dream catcher! I really like how it came out. You can make it just the way you like it.

And I’m definitely going to wear this in a outfit of the day!

It works exactly like the skull t-shirt ! Enjoy :D

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “DIY dream catcher shirt”

  1. Wat heb je een super blog! I ik vind je stijl leuk en DIY is helemaal mijn ding :) Ik heb je gevonden via Spam je blog van WeAreFashion en blijf je zeker volgen.

    Like

Geef een reactie

